Red Bull-en bideo bat marka-edukiaren adibide egokia

Duela gutxi blog honetan artikulu txiki bat argaitaratu nuen marka-edukiaz. Oraingo honetan han esandakoak ondo baino hobeto islatzen dituen adibide bat dakart. Red Bullek aurkeztu duen honako bideo hau:




Red Bull edaria jarduera dinamiko eta abenturazko bati lotzen dio, bizitzeko estilo bati, leku exotiko bati. Marka bera ia ez da ikusten: edariaren potoa ikusten den planoak oso gutxi irauten du eta esatariaren biseran logoa ikusten da; besterik ez.

Protagonista Ryan Doyle free-running-eko munduko txapelduna eta bere itzulipurdiak dira. Agertokia, berriz, Turkiako Mardin hiriko arkitektura zoragarria.

Comments

Popular posts from this blog

Euskaltzaindiaren Hiztegia. Euskara txukun erabiltzen laguntzen duen tresna.

Kale-neurketak eta kaleko neurketak

bozak, bozkak, bozketak, botoak