Marka pertsonala lantzea. Zenbait liburu.


Gutako bakoitzak har dezake bere burua markatzat eta enpresa baten marka lantzen, komunikatzen eta babesten den bezala, marka pertsonalarekin ere gauza bera egin daiteke, harreman sozial eta profesionaletan arrakasta handiagoa izateko asmoz. Kontzeptu hau lana bilatzeko edo lanez aldatzeko teknika gisa jaio zen. Azken batean, besteek gutaz duten irudia da landu nahi duguna, haiekin dugun harremana hobetzeko.

Hona hemen arlo hori lantzeko bibliografia apur bat:



– 50 claves para hacer de usted una marca, Tom Peters, Deusto 
– Construya su marca personal, Eleri Sampson, Gedisa
– Marca Personal: ¿Cómo convertirse en opción preferente?, Andrés F. Pérez Ortega, ESIC
– 
Marketing personal, J.M. Acosta Vera, ESIC
Tu - marca personal, Roberto Álvarez del Blanco, Prentice Hall
Tu marca personal, Hubert Rampersad, LID Editorial.
Y tu, ¿qué marca eres? Neus Arques, Alienta
Yo 2.0, Dan Schawbel, Conecta

Comments

Popular posts from this blog

QR kodeak erabiltzeko gida

Europar Batasunak eduki digitalei eta hizkuntzei buruzko ekimena jarri du abian

Zenbateraino da onuragarria papera birziklatzea?