Ikasmaterialgintzan nagusituko den zenbait joera
Eduki zatikaturanzko mugimendua joera indartsua izan da iTunes agertu zelarik albumez hitz egin ordez abestiez hitz egiten hasi ginenez geroztik.
Ikusten ari gara hori gero eta gehiago gertatzen ari dela hezkuntzan, gaitasun digitalek edukia erraz bereiztea eta bilduma berri pertsonalizatu/egokituak sortzeko birkonbinatzea ahalbidetzen diguten neurrian.
Gaur egun, oraindik uste dugu testuliburuak zatikatzea haiek kapituluka jartzea dela.
Hemendik bost urtera ikasmaterial guztiak nahi edo behar dugun eran birkonbina daitezkeen piezatan zatikaturik ikusiko ditugu.
Gaur egun testuliburutzat daukaguna eduki konbinatua edo harpidetza bidezkoa jasotzeko marko soila den aplikazioa bihur liteke (aldizkari batzuk beren aplikazioekin egiten hasi diren bezalatsu).
Aplikazioak Interneteko eduki/funtzioen formatu gisa nagusitzen diren heinean, ikasmateriala paradigma berri horretara eraldatuko da eta produktu inprimatuek formalki atxikiak izaten dituzten ajeetako asko ez dituzte izango.
Alokatze-sistemaren bidez ikasleek bi abantaila izango dituzte: kostua txikiagotzea eta ikasmateriala behar duten bitartean bakarrik eskuratu beharra.
Hezkuntzan, multimedia eta interaktibotasuna txertatuak dituzten produktu aberastuen eredua garrantzitsua izango da.
Comments
Post a Comment