Hizkuntzen industrian diharduen edonork ezagutu eta erabili beharreko estandarrak
Kalitatea, produktibitatea eta horien ondorioz lehiakortasuna lortu nahi duenak estandarretan oinarritu behar du bere lana. Hori ekonomiaren arlo guztietan gertatzen da. Aspaldi ulertu zuten hori ingeniaritza mekanikoan, esate baterako: 1926an sortu zuten International Federation of the National Standardizing Associations (ISA) erakundea.
Hizkuntzen industriako jarduerak askoz berriagoak direnez, ez dago hain aspaldiko tradiziorik estandarren arloan, baina gaurko munduan ezinbestean gai horri heldu beharra dago.
Hizkuntzen industriako adituek wiki bat sortu dute, hizkuntzen erabilerarekin zerikusia duten estandarrei buruzko eztabaidak bideratzeko. Gai honi buruzko artikulu bat hemen aurki daiteke.
Hizkuntzen industrian erabiltzen diren estandarren informazio zabala aurki daiteke beste helbide honetan:
https://flrc.mitre.org/References/Standards/index.pl#contentcreation
Hizkuntzen industriako jarduerak askoz berriagoak direnez, ez dago hain aspaldiko tradiziorik estandarren arloan, baina gaurko munduan ezinbestean gai horri heldu beharra dago.
Hizkuntzen industriako adituek wiki bat sortu dute, hizkuntzen erabilerarekin zerikusia duten estandarrei buruzko eztabaidak bideratzeko. Gai honi buruzko artikulu bat hemen aurki daiteke.
Hizkuntzen industrian erabiltzen diren estandarren informazio zabala aurki daiteke beste helbide honetan:
https://flrc.mitre.org/References/Standards/index.pl#contentcreation
Comments
Post a Comment