Marketinak gero eta garrantzi handiagoa du argitaletxeetan

Argitaletxeetan kezka nagusia zer nolako liburuak argitaratu izan da askotan eta ez hainbeste ekoizpenean efizientzia hobetzea edo salmentetan eta marketinean berrikuntzak egitea. Liburuen sustapena izan da bigarren arlo horretan batez ere landu izan dena, katalogoen, aurkezpenen, autoreen sinaduren, erreseinen eta publizitatearen bidez, baina benetako marketin-programarik gabe.

Orain ere liburu egokiak argitaratzen asmatzea funtsezkoa da argitaletxe batentzat, baina gero eta gehiago beste gauza batzuk garrantzi handia ari dira hartzen: sare sozialen bidezko harremanak, Google Adwords eta antzeko zerbitzuen bidezko publizitatea, bilaketak optimizatzeko liburuen fitxa bibliografikoak metadatuz hornitzea eta Dilve moduko zerbitzuen bidez hedatzea, kontsumitzaileekiko harreman pertsonalizatuak sortzea eta haien datu-baseak mantentzea, besteak beste.

Comments

Popular posts from this blog

QR kodeak erabiltzeko gida

Europar Batasunak eduki digitalei eta hizkuntzei buruzko ekimena jarri du abian

Zenbateraino da onuragarria papera birziklatzea?